niedziela, 20 stycznia 2013

Live is Life;)


Wiecie, ten tydzień był jakiś... no, jakiś taki!
Ważne, że zaczyna się nowy, bo w końcu:
"Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy,
a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie."
-Tak, tak, tak, W.Szymborska;)
Kocham poezję! Kocham też pisać.
O, podzielę się z Wami jednym z moich wierszy:
Przeszłość
Chmury na niebie,
słońce rzuca promienie,
a ja patrzę wprost przed siebie.
Wtedy wracają wspomnienia
i chęć przypomnienia,
tamtych słonecznych chwil,
które dawno odeszły w cień.
I gdybym mogła cofnąć czas
o te parę ładnych lat,
zrobiłabym wtedy wszystko
by ,,dzisiaj'' się odmieniło.

Tak napisałam, go kiedyś i tak już został
w zeszycie przepełnionym wszelakimi innymi.
Co u mnie?
Stabilnie...
Dobrze, że chociaż semestr się skończył;D
No, albo i nie, bo znowu trzeba się staraaać:P
Jutro szkoła!
Uwielbiam to uczucie w niedzielny wieczór.
Ale nic nie poradzimy na nasze losy;)
Live is Life...

A teraz idę się ogarnąć i spać;)
Dobrej nocy!






2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak rzadko wstawiasz posty. Bo Twoje wiersze są wspaniałe, aż się wzruszyłam.
    Piękne tło, piękny blog.
    Dodałam do obserwowanych. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    Dopiero zaczynam...
    U mnie na blogu moja baśń, jeśli byś mogła to wejdź, zobacz, przeczytaj, oceń :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście teraz już praktycznie wcale ich nie wstawiasz, wielka szkoda. Masz wielki talent, którego nie powinnaś marnować, dziel się tym talentem z ludźmi, bo to duży dar, pozdrawiam, myślę, że nas odwiedzisz niedługo, jeśli tak to zapraszam, również miałam malutkie zaniedbanie na swoim blogu, ale jakoś się podnoszę. Do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥