wtorek, 14 stycznia 2014

Hej, haj, helloł.

Miśki, przepraszam za moje zaniedbanie!
Nie mogę uwierzyć, że ostatni post jest z października!

Kiedyś założyłam bloga i szybko mi się znudził, zapomniałam o nim, tego zaś chciałam prowadzić wytrwale i w 2012 szło to na początku dobrze. No właśnie, kiedy coś staje się rutyną, nie jest już takie 'super'. Ale blogi takie są! I chcę tu wrócić, mam nadzieję, że Obserwujący zajrzą i będą zaglądać i czytać. Nie obiecuję poprawy 'od tak', ale będę się starała wstawiać teraz posty raz na tydzień chociaż. Albo raz na 2 jeżeli bym zapomniała, a sklerozę mam:P
Co u mnie. W sumie to nic. WIELKA PORAŻKA. Nowy Rok zaczął się najbliższą rodziną w szpitalu w ciężkim stanie. No, ale... życie. 'Będzie dobrze!' -słyszane 100000 razy, nie zapamiętane z wiarą ani razu. 

Generalnie to ten rok jest ciężki. Ostatnia klasa szkoły, dają w kość. Wcale nie jest najlżej -co też słyszałam. No, ten rok szkolny, oczywiście:)
Nowy Rok w sumie zaczął się źle pod względem chorób, ale mam nadzieję, że będzie dobry pod względem miłości. Chciałabym ją w końcu znaleźć. Tę, dzięki której to życie stanie się najpiękniejszą podróżą.
Znajomi -poznałam wielu dobrych ludzi. Budują mnie i uczą. To niesamowita łaska, naprawdę:) Z czasem może i staną się prawdziwymi przyjaciółmi. 

To by było na tyle, niby tyle mnie nie było, a nie mam nic więcej do napisania, może dlatego, że jestem też zmęczona i podłamana problemami.
Trzymajcie się! 
Buźka!

                                           Only know you've been high when you're feeling low.


4 komentarze:

  1. Hej=) Bardzo ciekawy blog. Będę wpadać częściej. Czekam na kolejną notkę;)
    ZAPRASZAM: HTTP://SLUCHAJ-SWOJEGO-SERCA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytam to dosc spora przerwa w pisaniu postow :o ! Ale ja tez mam zastoje na blogu tylko u mnie trwa raczej max miesiac :)

    Jesli jestes zainteresowana wspolna obserwacja to daj znac u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, obserwujemy - ja juz ;) w końcu tu wróciłam, spinam tyłek!

      Usuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥