sobota, 20 października 2012

Fotky!

Siemaneczko!
Post będzie o zdjęciach, które ostatnimi czasy baaardzo polubiłam;D
Zaczęło się od tego, że kilka miesięcy temu byłam ruda i chciałam mieć jakieś zdjęcia -tak ogólnie. A to, że byłam ruda świetnie się składało, bo pewna dziewczyna kochająca fotografię, chciała "rudą modelkę".
Ja i modelka? Hahahahahah! Z moją figurą i twarzą -niekoniecznie;) Ale stwierdziłam, że mogę sobie iść, najpiękniejsze zdjęcia nie wyjdą, ale chociaż będę miała ja jakieś na pamiątkę i ogólnie, a ona jak chciała.
I od tamtego czasu chodziłam wiele razy na zdjęcia -z różnymi osobami, które mi to proponowały. Generalnie bardzo zmieniłam podejście do siebie -teraz już nie uważam i nie użalam się nad sobą "jaka ja nie jestem -brzydka, gruba, krzywa" -doszłam do wniosku, że każdy jest ładny na swój sposób, każdy ma "to coś", trzeba siebie zaakceptować -zmienić to co można (czyli ja np. chciałabym ważyć ok.50 kg, więc mogę się odchudzać -i to robię, bo to akurat do mojego wzrostu 1,64;) i po prostu być sobą -nie zmieniać na siłę ani wyglądu ani charakteru. Dlatego też wstawiam moje zdjęcia z różnych okoliczności: sesje indywidualne czy z kimś, wyjazdowe czy takie "moje spontaniczne";) Pamiętajcie bądźcie sobą! Możecie i jak najbardziej piszcie swoje opinie, uściski!;) 

Z serii wyjazdowych;)

Tak samo -autokar z Miśką;)

Dziewczęco-klasowe, no i nasz przewodniczący na czele;)

Też z wyjazdowych;)

To też;)

No i to -Praga;)

Sesyjne;)

Sesja z Kingą;)

I tu;)

To też;)

Znów wyjazdowe;)

Znów sesja;)

I to też;)

Teeeż;)

I to;)

A to spontaniczne -śmieję się jak widzę to zdjęcie;)

Sesyjne z Żarką;)

Też z nią;)


To z sesji spontanicznej;)

To też;)

Najukochańsza Paulinka -siostra;)

Sesyjne;)

Z Klaudią -siostra;)

A to też "moje spontaniczne";)





2 komentarze:

  1. ładna jesteś:D

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie prowadzony blog ; )
    zaobserwujesz? odwdzięczam się <3

    alwaysoomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥