piątek, 14 września 2012

Dylematoooos!



Jak pisałam już, w którymś poście -mam wiele dylematów;) Hm doradźcie mi... Mam możliwość uczestnictwa za darmo w koncercie Dżemu (co prawda jest to już inny Dżem przez śmierć wokalisty...) ale jednak ich piosenki mają moc. I nie wiem czy iść czy nie iść? Idą moi znajomi owszem może być fajnie, ale jest to niedzielny wieczór -zacznie się wszystko ok.20 skończy późno, powrót do domu -trochę drogi jest, a pewnie ludzi, którzy na koncert przyniosą alkohole itp. będzie też mnóstwo. I tak właśnie chęć przemawia przez strach. Waham się czy będzie jeszcze taka okazja -no pewnie jeszcze tak, teraz mam jeszcze "naście" lat... Co myślicie? :>
                                           
  Co do mocy, którą przekazują w piosenkach...



A co ogólnie?
Szkoła -nauka. Nauka -szkoła. Karkówki -sprawdziany. Sprawdziany -kartkówki. Przyjaciele -znajomi. Wyjazd do Anglii niebawem -WOLNE!:) Wyszła trochę lipa z pokojami:/ W ubiegłym roku było mnóstwo 4-osobowych i 3-osobowych a 2-osobowych jeden... A teraz przypadają dwa 4-osobowe na caaałą wycieczkę, jeden dla dziewczyn, drugi dla chłopców. Moje koleżanki, które go zajęły (a właściwie wychowawczyni im też poddała pomysł taki żeby one go miały) mają też dylemat, bo inne dziewczyny przychodzą i jest "Noo prooosimy dacie nam ten pokój? To nasz ostatni rok w tej szkole, ja aż nie chcę jechać już skoro tak ma być, proszę!" -Jedne się nawet popłakały! A takich lasek jest więceeej niż tylko jedna grupka, więc nie oddasz -obraza dwóch stron, oddasz jednym -drugie niezadowolone. Tak źle i tak niedobrze. Ja jestem w końcu w 2-osobowym... Bo ich jest najwięcej i porozbijanooo wszystkich. Ale będzie fajnie!:> To tylko noclegi -tak naprawdę. A dziś? Była oaza! I było fajnie, bo nasz Ksiądz poprosił "większych panów" do pomocy, my już po Mszy Św. siedzimy w salce i gadam a Ci z pizzami przychodzą:D I ogólnie była pizza, cola -stały uczestnik!, gadanie, śpiewanie;) Miłyy wieczóór!


A to tak oazowo... Lubię to i rozumiem, że komuś może nie podpasować, bo "nie wierzy", bo "Pan Bóg krzywdzi", ale... tak nie jest -o tym może następny post? Nie wiem, możecie doradzić o czym ma być. O wierze też mogę napomknąć, ale jeśli chcecie najpierw o czymś innym to proponujcie, bo ważne, żebyście to czytali:) "Dotknij Panie moich oczu abym przejrzał" -moich dotknął rok temu... Dotknie każdego!




No to czekam na Wasze porady co do Dżemu, postów i ogólnie komentarze!:> Może nowi obserwatorzy? Dzięki za Waszą dziesiątkę i za Wasze wszystkie komentarze:) Btw. Co u Was?:*

DOBRZE, ŻE JESTEŚ <3

1 komentarz:

  1. Myślę, że powinnaś iść na koncert. Zawsze to dobry zespół, warty posłuchania.
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥