wtorek, 4 września 2012

Ombre

No taak! Uderzyłam się chyba w głowę;P Nieważne... Chcę mieć jasne końcówki;> Czym doradzacie? Utleniacz vs. rozjaśniacz? I jak?
W necie natknęłam się też na możliwość zrobienia tego wodą utlenioną -ale późniejsze opinie były straszne;o więc nie.
Co w ogóle o tym myślicie?
Mnie po prostu widzi się jakaś zmiana;) Włosy pierwszy raz farbowałam chną -odżywka koloryzująca, która się zmywa. Dziś moje włosy nie mają naturalnego koloru... Ale nie są już rude... Są lepsze... ;p Mają taki złocisty odcień *.*
Ale końcówki ombre też mi się marzą.
Krótko, bo nie mam siły -mimo, że pierwszy dzień w szkole to i tak padam. Jutro 7 lekcji i tak do końca tygodnia;D W piątek nowy plan -> moja nadzieja.
Pozdrowienia;>;)

4 komentarze:

  1. na pewno nie rób wodą utlenioną - to strasznie niszczy włosy .
    mi też podobają się końcówki ombre ;D
    zapraszam http://summer-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba ombre :)
    Zrób sobie końcówki.

    Oczywiście zapraszam do komentowaenia i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥