piątek, 31 sierpnia 2012

Przyjaciele!

Heja hej!
No to trochę o przyjaciołach<3
Dlaczego? Bo moi wracają i jestem pełna radości!
Nawet z tego, że zaczyna się szkoła -bo zobaczę też moich innych przyjaciół!
Oł yeah;D
Tych co wracają już jutro nie widziałam niemal całe wakacje!
Ale za to jak pomyślę ile czeka mnie teraz gadania -bo dużo się wydarzyło, a z ich strony opowiadania mi tego, co było u nich -to nieziemsko fajnie się czuje:D
Wysłałam im listy przedwczoraj. Mam nadzieję, że już doszły i jak wrócą to będą mieli miłą niespodziankę;)
Pamiętałam o nich w różnych miejscach, gdzie spędzałam wakacje i mój "list" tworzy kilka listów z takowych miejsc:D Raz na zwykłej kartce, a raz na jakieś zakładce i w ogóle -włożyłam to wszystko do koperty i napisałam jeszcze dłuuugaśny list podsumowujący;P
Ogólnie się cieszę!
A szkoła? Nie cieszę się, jak pomyślę o matmie... Ale jeszcze wakacje! ;p Zaś cieszę, bo zobaczę jedną z przyjaciółek, której nie widziałam całe wakacje! Nie wiem jak to się stało;o I w ogóle zobaczę tylu ludziów!
Będę miała im o czym opowiadać i oni mi też:)
Stwierdzam fakt, że życie bez przyjaciół nie byłoby życiem. Rodzina to jedno, ale przyjaciele to drugie!
Superzaście, że Pan Bóg postawił mi ich wszystkich na mojej drodze... Flp 1,3! <3
Ale też z jednym przyjacielem to widziałam się codziennie! I to nawet parę razy na dzień ;o Czaicie? Ty też możesz Go mieć... A może Go masz? A może nie? A raczej tylko tak myślisz, bo On zawsze jest przy Tobie;) I chce byś Go widział/a!:)
"Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość" - Św. Jan Bosko:)
I to na tyle!
Nie jest to wersja oryginalna, ale jak dla mnie nawet lepsza;) -wpada bardziej w ucho.                                                                                                                                               

2 komentarze:

  1. Dziękuję Bogu mojemu, ilekroć was wspominam ♥
    Tą piosenkę Asia śpiewała i grała na gitarze ;o

    OdpowiedzUsuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥