wtorek, 14 sierpnia 2012

Ach!

Cóż za dzień! 
Poczynając od północy -czyli samego początku do chwili obecnej:)
Wczoraj, a raczej z wczoraj na dziś w nocy spadały gwiazdy -podobnież spada najwięcej w sierpniu, ale w nocy z 12 na 13 sierpnia ogólnie najwięcej -no i z 11 na 12, ale to mniej popularny termin:D
Naliczyłam 6 albo 7 *.* -spadających, bo chyba jeszcze chyba z 2 po prostu migały jakby miały spać czy się przesuwały lekko, a potem gasły, ale żadnej smugi na niebie nie zostawiały. A raczej samolot itp. od gwiazdy odróżniam;P Czekałam na nie długo, ale było warto, tym bardziej, że życzeń kilka też było istotnych, a co!

Tak było!

A dzisiejsze popołudnie też bardzo udane -odbyło się spotkanie pooazowe. Spotkałam się co prawda z częścią tych, którzy byli na wyjeździe, ale czas bardzo udany:) Grill, pianki, pogawędki, tańce, gra "mafia" -oj, działo się!:D Wgl sympatycznie!!!
Spoko piosenka -natknęłam się na nią:)

Sieeeeemankoo!



4 komentarze:

  1. Co robiłaś o północy i później ? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisała ze mną ;O

      Usuń
    2. Czyli z... ? Malina ? Karina ? ;D ;O

      Usuń
    3. Wypatrywałam gwiazd -do późna;) Trochę snu też się przydało, aby dziś funkcjonować.

      Usuń

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥