sobota, 11 sierpnia 2012

Wakacje ;O


Nie wierze! Za 3 tygodnie koniec wakacji ;o Jak to szybko zleciało!
A na początku wychodziła z założenia, że wakacje będą się ciągnęły, a tu siema już 10.08 ;D
Ogólnie moje wakacje zaczęły się nudno -brak planów do połowy lipca. A tu nagle okazuje się, że mam jechać z dziećmi na kolonie (choć nawet nie jestem pełnoletnia) i pomagać tam -mieć grupe i wgl.
Pojechałam. I było czadowo;D Co prawda mega męcząco, ale tydzień zleciał mi szybko;>
I zanim się obejrzałam połowa lipca co oznaczało oazę. Tak jestem religijna i śmiało mogę o tym mówić i pisać. Dla niektórych może wydać się dziwaczne, no ale -być kim? Być sobą. To jestem.
Oaza! Było świetnie *.* Poznałam cudownych ludzi i przeżyłam najpiękniejsze dni, jakie mogłam mieć w wakacje, jednocześnie będąc z Bogiem. I choć od tygodnia jestem w domu dużo bym dała, żeby wrócić tam i przeżyć to jeszcze raz. A teraz? Teraz trochę czasu w domu, ze znajomymi, później pielgrzymka i WRZESIEŃ! Pierwszy raz się ciesze:D Nie, nie cieszę się ze szkoły, bo jej nie lubie -.- Ale wrzesień to miesiąc, w którym wracają z wyjazdów moi przyjaciele, z którymi nie widziałam się od lipca ;O A mam taką ochotę z nimi się spotkać -zupełnie inaczej niż przez telefon. A jak Wasze wakacje? ;) 

Wspólnota :)

Kończąc:
"Wehikuł czasu to byłby cud"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥