wtorek, 28 sierpnia 2012

Pielgrzymka;)

Hej, hej! ;)
No już jestem! Wczoraj wróciłam z pielgrzymki. Była bardzo udana. Pogoda w trakcie drogi była upalna -z wyjątkiem jednego dnia, kiedy goniła nas "trąba powietrzna", na szczęście jakoś zakręciła wraz z chmurą deszczu i wszystko było okey;) A z tym wielkim wiatrem było zabawnie -płaszcze przeciw deszczowe stały się balonami:D Tak, różne fazy się działy.
A w Częstochowie? Jak w Częstochowie;) Jasna Góra, Jasna Góra i jeszcze raz Jasna Góra. Fajnie było pochodzić ze znajomymi, spotkać ludzi, których dawno się nie widziało, iść z ekipą na lody czy zjeść coś innego. Myślałam, że aż takich odpałów nie będzie, ale jednak się myliłam -mam za sobą chore przygody:D
Zmęczenie po pielgrzymce jeszcze mi doskwiera więc na razie to tyle.
Bless!

Kocham Częstochowę <3

1 komentarz:

Obserwujcie, komentujcie i opiniujcie ;D Dzięki ♥